singstar...

Jag mamma och jessica spelar ps2.
nu ska dom sjunga vi ska dansa i neon den är svår.
hon som sjunger ser ut som på 80 talet.
hon har nåt som ser utt som afro krull och vita kläder och ett rosa bälte.
mamma vann mot jessica.
fast jessica är bra och vann över mamma en gång.
nu sjunger dom I remembe love  mamma tycker den låten är fin.
nu sjunger dom my number one jessica vann över mamma igen mamma är typ proffs på att sjunga singstar.
skivan heter svenska hits schlager.
nu ska dom ska sjunga We are all the winners.
mamma vann men jessica kanske vinner nästa gång.
nu ska dom sjunga världen utanför.
mamma vann igen.
det var det sista dom skulle sjunga.
jag och mamma kanske ska sjunga mera jag vet inte.
 nu ska jessica hem.
mamma ska inte sjunga mera idag men kanske i morgon.
nu ska jag och mamma sova.
god natt kram!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0